Friday, February 17, 2012

My first Skylander figure | Ilk Skylander figurum

My first Toys for Bob's "Skylanders" toy is almost in stores. After the concept and 3d modeling process, we 3d print out bunch of prototypes and decided on this pose.
We also have a ridiculously huge size sculpture of this character for the toy fair.
Skylanders is just crazy good! Thanks I-wei Huang for the cool concept, pose and art direction.

Toys for Bob'in "Skylanders"'i icin yaptigim ilk figur fabrikadan cikmak uzere. Zbrush da modelledigim figur un 3 boyutlu prototype ini yaptik ve bu poz a karar verdik.
Ayrica Oyuncak fuari icin yapilan Skylanders boot unda yaptigin modelin birde dev boyut da heykeli yapildi. Cok acayip gercektende.
Skylander super bir olay. I-wei Huang a konsept, poz ve sanat yonetmenligi icin tesekkur ettim yukarida ingilizce.




5 comments:

Anonymous said...

What's his name?

Cemre Ozkurt said...

Vac Eagle

TayfunKey said...

Her zaman ki gibi beni yine şaşırtıyorsun. Bu yüzden ''OHAAA süper'' deme hakkımı kullanıyorum. İşe gider gitmez Türkiye'ye ne zaman geleceğini sordurtacağım özellikle test edeceğim :)

Fero said...

Valla yine harika olmuş. Eline sağlık hocam.

Serkan YILDIZ said...

Kucuk kuzenim oynarken karakteri elime alip kafamdan "vay be, adamin islerini bugune kadar hep ekranda izliyordum simdi elimde tutabilecek kadar yakina gelmis" dedim. Dunya kuculuyor ama sen islerinle buyumeye devam ediyorsun. Baba ben japon olcam`dan bugune hayat ne kadarda hizli gecmis meger.
Kolay gelsin...