Thursday, May 03, 2007

Fashion Doll 3D Print | Oyuncak Manken 3D print

Here is the first Prototype, It's 13 cm, it will be 30 cm at the end. I'll also port it in here in couple of months. First time in my life I can hold my model in my hand. it's kind a weird.
The quality of the printer is amazing. It's a plastic but stiff like a stone.

Iste ilk prototip print. Su an boyu 13cm kadar birsey ama sonucda 30 cm lik bir print de olacak. Onuda bir kac ay icerisinde burada gosteririm. Hayatimda ilk defa 3d modelledigim bir seyi elimle tuttum cok acayip bir sey. Printer in kalitesine cok sasirdim hic bu kadar beklemiyordum. Plastik ama tas gibide sert.


16 comments:

Anonymous said...

Cemo, gercekten enteresan bu 3d print. Senin 3d kafa modelini de print ettirsene bu vasita ile.

cemre ozkurt said...

Dogru diyon Ceko, benim 3d scan kafa dimi. Hakketende super olabilir. Birebir cikar model ama 2 bin dolara basiyorlar bir modeli. Yolla 2 bin, basalim belki bir kac yuz yil sonra 3. dunya savasi sonrasi hayatta kalmayi basarmis, sarisin, yariciplak manken kizlar kabilesi benim kafayi bulup tapinirlar.

Anonymous said...

merhabalar hocam öncelikle işlerini büyük bir hayranlıkla yıllardır takip ediyorum. Başarılar dilerim.
Oyuncak mankenlerde çok güzel olmuş
bu 3d print teknolojisini daha önce tv'den duymuştum sanıyorum Türkiye'de de var.
Digital Sanatlar pc/mac vs.. olmayınca yok olup gidiyor belki bu 3d print teknolojisi yayılmaya başlarsa Digital heykel sergilerini gezebiliriz.

cemre ozkurt said...

Sgol Tarik, Evet Digital heykel sergisi benimde ilk aklima gelen sey oldu bu print i gorunce.

Anonymous said...

Modelin yuzeyine elinizi surdugunuzde katmanlari hissediyor musunuz, yoksa tamamen puruzsuz mu teslim ettiler?
Modeli Print' e hazirlama isiyle siz mi ugrastiniz? Oyleyse modelin Stl. dosyasi olmadan onceki hali kac poligondu, hangi programla cevirdiniz?

cemre ozkurt said...

1-katmanlari hissetmiyorsun tamamen puruzsuz
2-Print e hazirlama isi hakkinda pek bir bilgim yok, sadece STL'i yolladim bastilar. Ilk yolladigimda sonra sadece bir kac duzeltme oldu, acik poligon birakmak gerekiyordu haliyle goz icinde yada agiz icinde.
3-200 bin poligon civari idi.

Anonymous said...

Cemo, 2 bini sen bana yolla ben sana elimle yaparim senin kafani hemde textureleri ile birlikte :)
Yaninda da free Halo 3 sana esantiyon...

cemre ozkurt said...

hee yollarim ceko, Gel Gears Of War a bi ara seni testere ile keseyim, baya alistim oyuna.

detay said...

gazeteler güzel bir blog

Unknown said...

abi allah aşkına bu işe nasıl başladığını ve buraya kadar nasıl geldiini bi anlat. bende programcılıkla uğraşıyorum ve büyük şirketlerden birinde çalışmak istiyorum senin gibi. neler yaptığını anlatırsan benim içinde örnek teşkil eder. şimdiden çok teşekkür ediyorum.

Anonymous said...

nice post, it's really interesting for me today, thx

tohhum.com said...

olm cemo sen 2 bine kamilin modelini cıkar ben ne yapar eder burda 3000 e satarım 500 500 kırışırız olmaz mı ?... :)

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
manken kızlar said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Unknown said...

Selamlar,
ben 3D printing yapanlar hakkinda bi sunum hazirliyorum, onun icin bi kac sorum olacakti eger cevaplamak isterseniz cok sevinirim.
Saygilarla
Ali Öztürk

Unknown said...

Selamlar,
Ben yurtdisinda Master yapiyorum ve 3D printing hakkinda cesitli bilgiler topluyorum. Vaktiniz olursa ve sorularimi vevaplandirabilirseniz cok sevinirim.
Saygilarimla
Ali Öztürk