Saturday, February 06, 2010

Wallpaper

2 comments:

Anonymous said...

abi nasıl çiziyorsun ya.önce çizip bişeyemi benzetiorsun yoksa neye benziceni düşünüp öylemi yapıyorsun?ben çizerken rasgele çiziorum bi bakıyorum neye benzediyse devamını getiriorum.

cemre ozkurt said...

Cok guzel bir soru.

Simdi, Once neye benzeyecegini dusunuyorum, kafamda bir sekil olusur ve o heyecan verirse ciziyorum, sonra birseye benzetebilirsem o benzettigime dahada benzetmeye calisiyorum.
Bazen o benzetmek istedigim sekili bir turlu kafamda detaylari ile canlandiramassam bazi referanslara bakiyorum.
Aynisi olmasi gerek yok ama benzer sekiller yardimci olabiliyor.
Zamanla cizdigim sekiller benzetmek istediklerime cok benzerse bazi yerlerini abartiyorum ki bir tarz olussun, bu sayede karikaturle gercek arasi bir cizgi olusturuyorum.
Gercekcilik cok onemli ama cok gercek bir goruntu bana kendimden birsey eklemisim hissini vermiyor, kendimide isin icine katmak icin kendi karakterime uygun abartilar ve degisiklikler ekliyorum.