Friday, May 02, 2008

New artworks | Yeni calismalar.


This stuff is actually from 2006, I've been thinking about updating my web site's interface with my new works, but couldn't find time so I made a quick page. I'll update my website some other time.
Bu calismalar aslinda 2006, ama bayadir websitemin goruntusunu yenileyip bu yeni site ile birlikte bunlari koyarim diyordum ama bir turlu vakit bulamadim. Onun yerine hepsini basit bir sayfaya yerlestirdim, boylece iyice demode olmadan herkes gormus olur.


26 comments:

Anonymous said...

güzel çalışma ellerine sağlk

Unknown said...

Cemre, seni karate kamil ile tanidik...
hem karakter cizimleri ile hem de seslendirme ile gayet basarili animasyon serileri yaptin...
hatta o donem dizi film gibi devamini bekler olduk..
Simdi ogrenidim ki amerikada imissin. Cok basarili calismalar yapmissin. Tebrik ederim, basarilarinin devamini dilerim...

Mehmet ugur-hollanda

Anonymous said...

ya cemre abi fistik.com'a girdim adeta

:S

Şok oldum...
Umarım karetekamil-5 için oraya yazdığın şakadır. Yoksa sen para için sanat yapanlardan değilsin. Para ihtiyacını sanattan çıkaran kişisin. Sen üreticisin...

Şakada olsa reklamlara tıklıyruz umarım vürüs yoktur... Hadi başla artık karetekamil-5'e ve diğer animasyonlara... Seni seviyoruz abicim...
-SSTHY
(Seni Seven Türk Halkı Yetkilisi)

Anonymous said...

cemreeee

Anonymous said...

abi enesb ben çook eskiden sen taa amerikalara gitmeden bi bak muhabbetimiz olmuştu hatırlamassın ama abi sen süpersin yaa ben şu zamanlar bi kısa film yapıyom işlerimin arasında boşluk buldukça ama karekter eksiğim var senin 10dk almıyacak iki çizikten oluşan şey bile yater beni msn eklersen inan şu dünyada yaşıyan insanların arasında benden mutlusu yok çok ciddiyim abi enesbk@hotmail.com bekliyorum abii...

cemre ozkurt said...

Anonymous cum, demek istedigini anladim, haklisin ama Fistik.com zaten senelerdir parasiz yapiyorum, ama artik biraz para kazanma vakti geldi, Biraz insanlari reklamlara tiklatinca gordumku az bucuk bir para kazanabiliyorum, yeni filmlede giris cikislari 5-10 misli arttirabilirsem o zaman bir seye benziyecek.
Ayrica ingilizce seslendirme yaparsam belki 100 misli artis olur o zamanda "belki" sadece fistik.com ile yasama imkanim olabilir.
Bu bir hayal tabiki su anda. Bakalim gorucez.

Sanati para icin de yapmak gerekiyor yeri geldiginde cunku orda kazandigin para bir sonra yapacagin filmin sponsoru oluyor.

-enesbk@hotmail.com msn kullanmiyorum abi, email atarmisin bana? cemreozkurt@yahoo.com

Anonymous said...

çok teşşekkür ederim mailin için... adres listemde en üstte yer alıcak :)

Anonymous said...

cemre sen sermaye olarak bakıyorsun fistik.com'a... ama yanlış 'angle'den bakıyorsun sen oraya. reklamlara tıklattıracağına adam gibi otur, güzel bir animasyon yap. ondan sonra her şey tıkırına girer. yoksa reklamlara tıklayacaklar da, sen gaza geleceksin de, animasyon yapacaksın da. animasyonu yaptığın zaman sermayen elinde olacak. naçizane bir işletmeci olarak benim görüşlerim bunlar.

Anonymous said...

angle değil o açı, naçizane değil nacizane birde senin görüşlerin umurundamı sanıyorsun :)

An itibariyle bayağı bir şikayet almış olması (tarafımdan), google tarafından hesabının bloke edilmesine ve o bayaa dediğin paralarıda alamamanıza yeterde artar. Bazı şeyler daha uslubunda olmalı değil mi?

Birde sadece Türkçe kısmına konması bu isteğin 20 adet fazladan ispiyon yapmama sebep oldu...

"Yeni filmler icin reklama tiklayin"
opss gogıl bunu sevmeyeceeek :D:D

Anonymous said...

bak bakalım neymiş:
http://www.tdk.gov.tr/TR/SozBul.aspx?F6E10F8892433CFFAAF6AA849816B2EF4376734BED947CDE&Kelime=nacizane

Anonymous said...

istediğin kadar işletmeci ol kardeşim cemre gibisi türkiyeden çıkmış böyle birisine birazdaha usluplu eleştirsen daha iyi olur arkadaşım.cemrenın bile farkında olmadığı bi özelliği bi farkı var bi tarzı var...inş daha iyi şeylerle karşılaşırız

Anonymous said...

Lan! Anonymouslar! anonyminizden başlarım ha, adınızı yazsanıza lan andavallar. İki kişi mi konusuyo manyağın biri kendi kendine mi konuşuyo belli degil...

Anonymous said...

Bu arada reklam meselesine gelince, at onun avrat onun istediğini yapar size mi soracak lan.
i kiss you cemre, i love you hagi. felsefe budur.

Anonymous said...

enesb:
:)))))))))
Izbandut Nurettin :))) abi yarıldım yazılarına gülmekten yaa süpersinn yaa....ahahahahah valla allahda senide güldürsün kardeşim

Anonymous said...

Eveeet bu işler çok güzel.
Ama artık kamil5 i görmek istiyoruz. E reklamlarıda tıkladık :)

Anonymous said...

Eveeet bu işler çok güzel.
Ama artık kamil5 i görmek istiyoruz. E reklamlarıda tıkladık :)

cemre ozkurt said...

Gencler, simdi oncelikle bu isi kavgaya donusturmedigniz icin tesekkurler. Hepiniz akilli cocuklarsiniz.

Oncelikle lutfen anonymous olmasin, isminizi yazin yada lakabinizi kim ne yaziyor anlayalim.

Reklama tiklayin film yapayim mantiginin yaptigim isi ucuzlastiracagini bilerek yaptim, Risk i goze aldim, ama ben burda insanlara bir egitim veriyorum.
bakiyorum siteler kapaniyor, karin tokluguna is yapiliyor ama kimse erkekligine yediripde bir tiklayin su reklama diyemiyor.

Tiklama konusu cok onemli, bir siteye girip cikmanin site sahibine yarari var, ama tiklamak kadar degil. Begendigin sitenin reklamina tiklayacaksin ki, destek veresin.

Ben buyuk islerde zaten calisiyorum ama fistik.com u kimseden bagimsiz, sozlesmesiz, anlasmasiz kendi kendine yasamasini istiyorum, ne zaman istersem ve nasil olmasini istersem o sekilde film yapayim, kimseyede soz vermiyim, bu isten zevk alayim istiyorum. Buda ancak sehirciyi bilgilendirmek le olur.
Bu ilk yazdigim tiklayin yazisi gecici, yakinda neden tiklamalisiniz i da eklicem.
Belki Internet de reklam tiklamak sayesinde hicbir sanatci sponsor aramak zorunda kalmiyacak. Sponsoru sehircisi olacak.
Yeterli kaynagi burdan saglayabilirsem, ilerde uye olan her 1000 kisiden birine tshirt yollarim, bardak yollarim, kofte ekmek yollarim. Siteye girip film izleyip, reklama tikliyorsun evine birde kofte ekmek geliyor, Ayran da baska siteden gelir belki.

Ben once bir tiklama kulturunu gelistireyim, belki ileride sadece Fistik.com ile yasayabilirim.
Fistik dan zengin olmam belki ama bakkal dukkani misali kendi istedigim animasyonlari yapar yasarim, kimseyede bagli kalmam.

Benim icin oscar alan filmde calismak muthis birsey, ama sadece kendi istedigimi yaparak bundan para kazanmak cok daha muthis birsey.

Filmleri yap sonra gerisi gelir. yok gelmiyor, bagirmayan satici pazarda eriyor gidiyor. Ben gerekirse bu is icin sutyen donda giyerim pantolonun ustune. Onemli degil, onemli olan yaptigim isin arkasinda durayim. Ben bu isi boyle tutturabilirsem, goruceksiniz benim gibi 50 animator daha cikacak site yapacak.

Anonymous said...

SSTHY(Seni seven türk halkı yetkilisi):

Cemrecim biz seni seviyoruz :) Hangi yöntemi denersen dene uyarız... Reklamlarada tıklarız...
üyede oluruz... hatta üyelik maliyeti için bizde sana köfte ekmek göndeririz!

Yeterki Ne olursa olsun biraz hızlı olsun... Bu arada emeğin için ellerine sağlık. Sadece fistik.com için değil, Bütün başarıların için...
Ellerine sağlık!

SSTHY (seni sevene türk halkı yetkilisi)

Anonymous said...

enesb
SSTHY katılıyorum hatta bende SSTHY'im diyebilriz ki benim gibi bi çok kişi olduğunuda tahmın ediyorum senın söylediklerinede sonuna kadar katılıyorum kendim için konuşuyorum yaptığın işler bana bitek sana özelmiş gibimegeliyo inan senin oluşturduğun karekterler çok farklı ve keyifli bu tarj bi el 100 yılda bi gelir en azından türkide:).valla köfte değil iskender gönderirim ben abi tıklayanlara...

Anonymous said...

Bence de Cemre'nin eli çok garip kıllı falan. :) İşin şakası bu tabi.Stili gerçekten çok hoş.

FlashColia said...

merabalar fistik.com u eskiden takip ederdim sonra güncelleme olmayınca takibi bıraktım..
hocam öncelikle senin gibi amerikala gidip dalında büyük projelerde çalışmış hatta çalışmakta olay birinin paayı mevzu etmemesi ve kullanıcılarla bu tür diyologlara girmemesi gerekir. senin gibi yetenekli sanatçı insanlar bu dünyada boş kalmaz zaten bunu kafana takmamalısın düyada boş kala bile bizim memlejette sadece karikatür işinden yırtarsın...
yorumlarından görünüyoki yaptığın işten fazla emir altında olduğun için sıkılıyorsun. bence haklısın çok yeteneklisin farkında değilsin . senin işin fistik.com bile olamaz o senin için sadece bir fantazi olabilir. kendin gibi bir kaç yetenekli insan bulup şirket açabilirsin mesela...
yazdıklarımı sakın yanlış anlamayın siz benim üstadımsınız ve saygı duyduğum bir animatörsün asla seni üzecek bir yazı yazmam saygılar...

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

(En azından böyle bir blogda) Biraz terbiyeliymiş gibi yapsak, bayağılaşmasak? Zor sanırım...
O nedenle Cemre Ozkurt'a tavsiyem buraya yazılan yorumları kendisi onaylamadan görünmeyecek şekilde ayarlaması. Çalışmalarını ilgiyle takip ettiğim birinin blogunda küfürler ya da seviyesizce yazılmış aşağılamar görmek hoş değil.

cemre ozkurt said...

Evet dedigin gibi artik buraya yazilan yorumlar benim onayim olmadan yayinlanmiyacak. Ben insanlara guvenip bilerek acik birakmistim ama bir tane gelismemis adam yuzunden ne yazikki bunu kapamak zorundayim. Onunda istedigi buydu herhalde artik sevincden poposu tavana vurmustur.

Unknown said...

Cemre bey merhaba ben www.tr3d.com sitesinden bir yöneticiyim. Sizinle röportaj yapmak istiyoruz.Kabul edermisiniz. ozkanmemisoglu@gmail.com

Qwerty & aspd said...

Cemre abi eline sağlık, süper çalışmalar bu arada Karete Kamil 5 ne durumda en kısa sürede görmek isteriz :-)